elden

benim için önemli bir marka elden, yaratım sürecinin hemen her aşamasında yer almış olmamın yanı sıra, artık ayrılmaz bir parçam haline gelen fotoğraf makineme de erişmemi sağlayan bir yol oldu.

ancak benim için sadece bu anlama sahip değil, giresun gibi geleneksel ticaretin bile oldukça zor olduğu bir memlekette e- ticaret yapmak cesaret işiydi doğrusu. yıllarca giresunun sıkıntısını çekmiş bir genç olarak bu hareket beni gerçekten etkiledi.

istanbulda aritab’da çalıştığım yıllara denk gelir elden macerasının başlangıcı.. kubilay yaman ile bir kaç görüşmenin ardından projeye heyecanla başladık.

marka kimliğini üstad grafik tasarımcı ilhan bilge yarattı, kendisi bal parmak markasını da oluşturmuştu… neredeyse hemen ardından bizim markayı…

ambalajından logosuna kadar tasarlanan elden markasının web arabirimini ben tasarladım ( şimdi biraz değişmiş ama olsun )

artık elden kişiye özel kavrulmuş ve sağlıklı fındığı müşterilere ulaştırmaya hazırdı.

aradan zaman geçti, giresun’da karşılaştık kubilay yaman ile… markanın yavaş yavaş daha da geliştiğini, istikrarlı ve kuvvetli bir şekilde büyüdüğünden bahsetti.. sevindim.. giresun gibi bir şehirde bir web projesi hayatta kalabilmişti ( benim için bir web projesi çünkü :))

artık elden ambalaj tasarımında ödül almış, ürün gamına fındık ezmesi eklemiş ve web’den edindiği verilerle gittikçe büyüyen bir marka olmuştu.. sevindim.. şimdi evde afiyetle tüketiyorum içinde emeğim geçen markanın lezzetli ürününü…

www.elden.com.tr

Bir Cevap Yazın

