put.io

pilli network‘ün uzaylı teknolojisi kullandığının kanıtlarından birisi olan put.io‘yu bir süredir kullanıyorum. tabi bu sistemi kullanan diğer bazı kullanıcılar gibi suyunu çıkarmasam da ben de kendi halimde değerlendiriyorum bana verilmiş olan bu gücü :) hani halen bilmeyen varsa bir fikir edinsin diye yazıyorum bu yazıyı ki hep yaptığım budur zaten, put.io internetten çeşitli dosyaları; medya, yazılı resimli döküman vb indirmenizi, saklamanızı ve hatta paylaşmanızı kolaylaştıran/sağlayan bir sistem.

size verilen 50 gb alan ve 150 gb bant genişliği sayesinde, istediğinizi zırt diye indirebiliyorsunuz.. indirmek istediğiniz dosyanın sunucusunun sağladığı maksimum bant genişliğini kullanarak, örn: 1 gb lık bir dosyayı 2 dk da put.i hesabınızın sağladığı alana aktarabiliyorsunuz.

bir medya indirmişseniz eğer, ister oradan izleyin isterseniz bilgisayarınıza istediğiniz zaman daha rahat indirin..

isterseniz diğer kişilerle paylaşın ve ya diğerlerinin sizlerle neler paylaştığına bakın ;)

Bir Cevap Yazın

