Beyaz, Mutfak!

şimdi burda çocukların önünde tartışmayalım, gabriela çok sevdiğimiz hanım hanımcık meraklı akıllı bir yemek sever aman blogger :) onunla mutfağa girmeyeceksin de kimle gireceksin yahu? :D

hem zaten muhtemelen, hesap makinesi kullanırken bile kafası karışan bir tip gibi duruyorsun :) bari sosyal mecrada, böyle bir sempatiyle yer edin.. TV öldü beyaz, siyah olma.. ne güzel hem yer içerik :) fotoğraflarınızı da çekerik… süper olur. olmamı? oluu oluu… dadından yinmez valla ;)

gabigabi

bak hatta minicik bir mektubu da var, baksana o kadar şirin ki :)

3 beyaz’dan sonra 4. beyaz olarak mutfakta buluşalım!
İlk olarak bir filmin galasında pusuya yatmış ve sana ulaşmaya çalışmıştım. Tam yol ileri sana doğru geliyordum ki, birden önümü Deniz kesti. Eh çocuk haklı,süzgeç görevi görerek işlerini sırtından alması lazım da ama ben de de inat bol miktarda mevcut.
Aklımdan seninle yemek yapmak fikri silinmişken bir anda parmaklarım klavyeye doğru kayarak Facebook, Twitter ve Friend Fedd sayfalarımda şu notu düştüm: "Beyaz ile yemek yapmak istiyorum, onu kaçırmak için ciddi ciddi planlar yapmaya başladım."
Evet, ilk başta ciddi ciddi kaçırmayı düşündüm seni be Beyaz! Hatta bu işi yapabilmem için güçlü ve kuvvetli arkadaşlarımı tespit etmeye de başlamıştım.
Gel görki sonra aklıma sosyal medya’nın yaratabileceği etki geldi ve bu kanalı kullanarak, arkadaşlarımdan,çevremden,

insanlardan destek alıp seni ikna etmeye karar verdim.
Bakalım sesimi duyacak mısın, ve en önemlisi bana evet diyecek misin?
Facebook ve blogum üzerinden girişimlerim çoğalarak devam edecek. Umarım kıcasık bir zamanda bana "evet" der ve stüdyonda benimle birlikte yemek yaparsın.
Bu da günün şarkısı olsun:
BEYAZ BENİ DUYMALI, STÜDYOSUNA ALMALI, BENLE YEMEK YAPMALI, ARTIKKK!

Beyaz, Mutfak!” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

