ufak bir kaçamak…

baktım pazartesi işe başlicam, öncesinde 4-5 gün boş vaktim var, baktım bazı sıkıntılarım vs vs var, en önemlisi annem özlemiş beni… e atladım uçağa cuvv memlekete ( cuvvv efektinin de ayrıca hastasıyız )…

efenim orada elbette çok kral arkadaşlarım var. diğerleri asla alınmasın ama özellikle, ercan ve seda beni krallar gibi ağırlayan, gelişime gerçekten çok sevinip gidemeyişime göbek atan insanlardır. yerleri ayrıdır vesselam… ahan da fotoğraftaki arkadaşlar, özellikle son günümde çok süper bir gün yaşattılar valla borcum borç dostlar!

16

bu über insanlarla yedik içtik gezdik fotoğraf çektik vesselam ;)

1 15

publicGarden

zeytinlik1

memleketGiresun

giresundaşimşek

Bir Cevap Yazın

