Bi’Büyük Festival

üsküdar sahilinden bir gece vakti karelediğim ve akabinde bir de yazı yazdığım fotoğrafım yeni rakı’nın turkcell kuruçeşme arena’da düzenlediği meze ve müzik festivalinde sergilendi :) çektiğim  fotoğraflardan biri ilk defa bir sergideydi.. bir fotoğrafım da dergiye kapak olmuştu.. sırada ne var acaba? bunu merak içinde beklerken, boş durmamak ve oraları kendimce biraz anlatmam gerek…
blogger

benim gibi fotoğrafı sergilenen blogger arkadaşlarla bir hatıra fotoğrafı çektirildi tabii en başta :)

sonra muhtemelen herkes kendi fotoğrafının yanında fotoğraflamıştır kendini ben de öyle yaptım…
ben

bu eğlenceli ve sevinçli günümde dostluğuyla beni yalnız bırakmayan tuğba yine harikaydı.. seviyorum kendisini, hastasıyız dostluğunun…

biz2

yenildi içildi, hatta rekorlar kırıldı… dünya’nın en büyük meze sofrası rekoru guiness rekorlar kitabına girdi :)

meze

sonra biz keyfimize baktık, manzaranın, güneşin ve müziğin tadını çıkardık.. alkol almayan rakı sevmeyen ben bile rakının keyif vericiğiline şahit oldum.. insan gibi eğlenildikten yenilip içildikten sonra hepsi güzel değil mi vesselam  ;)

sevgili tuğba, emre aydın’ı çok seviyordu, dinledik :D

eakoncert

eakoncert1

daha nicelerine umarım ;)

Bir Cevap Yazın

