Casio

bu günlere peş peşe über teknolojik aparatlar çıkarken, benim yine geçmişe özlemim kabardı vesselam. hayalimdeki saate bu günlerde eriştim :) bir casio F91W.

casio1 

çocukluk özentisiydi, çeşitli saatlerim olmuş olmasına karşın bu saate sahip olamamış olmam da belki de kendini silinmez bir hazfıza olarak yarattı beynimde. swatch, seiko vs vs bir sürü saatim oldu :) hatta koleksiyon bile yaptım sayılır.. ancak her birinin sonu hüzünlüydü, heroes’daki sylar misali hepsinin içini açıp bakmıştım… yeniden saat koleksiyonu yapabilirim sanırım, model otomobil koleksiyonumun yanısıra. bukez içlerini açmamak kaydıyla :))

casio3

geçmişe duyulan özlemden olsa gerek artık daha bir çekici geliyor bu saatin tasarımı. çocukluğumu bileğime takmış gibiyim. anıların prangası gibi sanki. huzurlu…

Bir Cevap Yazın

