MorPanjur

ne geçikmiş bir yazı ama olsun, etkisi halen daha taze. taze ve hiç bir zaman geçmeyecek.. çünkü buradan gerçekleşen bir hayalin mucizesi var.. her hayal gerçekleştirildiğinde, yoktan var oluş gibi birşey gerçekleşir bence. soyurttan somuta geçiş… esasında yaşam ne büyük bir mucizedir ki hayal kurabilmek hemde belkide çoğunluk için olmayacak bir hayal… bir de onun gerçek olması… işte bu başarı ki herşey o’nun ben bunu yaparım demesiyle başladı… sevgili nurcan’ın teleskop yapma hayaliyle…

h23

friendfeed’den tanıştığım bir arkadaşım nurcan, beni özellikle istedi bu mutlu gününde.. hep de ilgilendi, sıcak tavrı tabiiki o sıcak kalbindendi. velhasıl ortak zevkleri olan insanlardık hepimiz orada… astronom bir sevgilim olsun isteyişim geldi aklıma, nurcan’ın eşi ve çocuğu bu konuda ne şanslı demişimdir hep, onu tanıdım tanıyalı da bunu söylerim kendisine Smile zekii, hayalleri olan ve bunu başaran bir insan olmak ne keyiflidir. çünkü onu tanıyor olmak bir keyif benim için…

h2

mesela kendimi çok havalı hissediyorum vesselam, teleskop yapabilen bir arkadaşım var diyebiliyorum ( ki onunla bir gün bir teleskop yapcam )  onun yaptığı teleskoptan Ay’ı, Jupiter’I gözlemledim daha ne olsun! var mı böyle bir zevk yahu? gerçi sevgili ayşem’in yaptığı pastamtrak şeyler ide fena değildi hani bak Winking smile löp löp yuttum valla Smile))  mor panjur teleskop atölyesinde şeker komasına girmedilk değil hani…

h12

çok tatlı insanlarla tanıştım, fotoğaflarını çektim, zaten tanıdıklarımla buluştum bence harikaydı.

morpanjur

bir çok fotoğraf çektim ancak infilak eden bilgisayarımda kaldı çoğu, nicesini ff’de paylaştım gerçi.. bakıla görüle…

h19

açılışta yaptığın duygu ve zeka yüklü konuşmayı da unutmicam nurcan, gökteki meleklerin eteklerinin altına borularla mı bakıyorsunuz deyip kapatılan rasathanelerden başlayıp, şimdi astronot olamadım ama kendi teleskopumu yaptım dediğin o konuşmayı…

k1

numarım ice güzel uzay merkezlerinin sahibi olur ve açılışlarına bizi davet edersin güzel kadın

h24

eminim şimdi şu an dahi, nice fikirler ve planlar düşlüyorsundur.. sen düşle biz hep seninleyiz.. şahsen ben öyleyim Winking smile

h13

sevgiler…

Bir Cevap Yazın

