media markt sizi hırsızlıkla suçlayabilir

oysaki herşey ne güzel başlamıştı. ümraniyedeki ikea’da bir tur attıktan sonra, ihtiyacım olan laptop taşıyan ve aynı zamanda slr fotoğraf makinem için de bir gözü bulunan, yalçınlar’da 300 küsür liraya satılan bir model çantayı media markt’da 130 liraya bulmuş olmanın mutluluğunu yaşamaya meyilliydim. media markt’a girişte, elektronik cihazlarınızı emanet dolabına koyun diyen bir yazı ya da görevli yoktu.. ( bu arada ümraniye ikea ile mediam markt yan yana binalar ) içeriyi gezdik, çantayı aldık, çıkışta parasını ödüyoruz. kasiyer kız birden laptopunuzu görcem dedi, laptopumu da yanıma orada çantayı denerim diye almıştım.. yeni adlığım üzerinde o naylon şeylerin halen durduğu dell marka laptopumu kurcalamaya başladı.. güvenliği çağırdı ve size tutanak tutulmadı kaydı yapılmadı mı vs bişeyler zırvaladı.. dedim öyle bir uyarı görmedik ve almadık neden bahsediyorsun hani uyarı yazınız deyişlerimi defalarca duymamazlıktan geldi.. tabiiki canı sıkılmış belli, keyfii bir uygulamaydı yaptığı ve tavrı.. arkadaşımın da sırtında laptopu vardı çantasının içinde.. ona bakmayı düşünemiyor nedense.. algı yeteneği sıfır.. cidden gıcıklık yaptığı da tavırlarından ve bakışlarından belli.. en nihayetinde bu haksız uygulamalarını şikayet edeceğimi kibar bir dille bildirdim. gerçi oradaki herkese kafa göz dalabilecek bri sinire ulaşmıştım. gerçi o kapasiteye de sahibim, yani enaz bir tanesine iyi ders verirdim. ama tabii dayak eşşeğe atılır ki ben onlara insan muamelesi yaparak kötü mü ettim bilmiyorum.. tamamen huzursuzluk verici ve bende media markt markasını zedelemiş edinmiş olduğum hoşnutluğu bana yaşattıkları bu utanç verici durum ile kat ve kat silmişlerdir.. böyle biline…

mm

sosyal medyada açtığım tartışma başlığı…

media markt sizi hırsızlıkla suçlayabilir” üzerine 2 yorum

  1. Geçen gün fotograf makinemle girerken Media markt’a boynumda asılıydı fakat problem çıkartırlar diye çantma koyup oyle girdim. Demekki çantaya koymasam benimde başıma gelecekmiş…
    Büyük firmaların bu tip hataları yapmaması gerekir. Benim tavsiyem bunu media markt’ın sitesine ve şikayetvar.com’a yazarsanız daha çok kitleye ulaşır bilinçlendirebilirsiniz. ben tedadüfen soyadımı araştırıken gördüm….

  2. bu kişi nasıl bir kızdı (bayandı)? banada aynısı yapıldı ve aynı bayan türü gibi.isminide aldım derya kuzeyi. okadar salaktı ve gıcıktıki anlatmam.resmen sacını yolacaktım o kızın

Bir Yanıt Bırakın

