AUTOSHOW 2010 istanbul

fransız otomobil firmalarının elektrikli araçlarını bolca sergiledikleri bir fuardı bu seneki ( sanki daha öncekilere gitmişim gibi :P )  bana göre zorlama bir teknoloji olan hybrid motorlarla donanımlı japon otomobilleri de vardı ama onlarla pek ilgilenmedim… halen hazırda diktatörlüklerini sürdüren ama bu haksız hükümranlıklarının hazin sonuna yakın olan içten yanmalı motorlara sahip arabalardan da tabiiki sadece mercedesle ilgilendim… ha bana davetiye renault poşedinde bir dosyanın içinde gelmedi mi? geldi tabiiki :) renault gözüme girmeye çalışıyorsun, köfteyi çakmadım sanma.. eheh saçmaladım öhmm..

citroenZeroG

hız canavarları lamborghini’ler ve porsche’lar hemen herkesin odak noktasındaydı tabiiki. kodaman arabaları bentley ve rollsroyce’ların da hızlı modelleri vardı da öyle işte… neyse..

bentley-1

honda’nın asimo’su vardı robot, el salladı gitti :) biz de enee robot bize el salliyür diye sevindirik olduk.. robotun yanındakji sunucu kız, bu robot öyle bilgisayarda milgisayarda yapılmadı tasarlanmadı.. bu mühendislik harikası yıllarca tasarlanmış bir makinedir dedi.. içimden güldüm bu saçma yaklaşıma, sunuma :) dedim diğer robotlar ne acaba? bilgisayarda tasarlanmadı da ne demek.. asimonun kendisi eli kolu olan bir bilgisayar kasası en nihayetinde… hani asimo allah kulu da diğerleri müstemleke gibi bi durum oldu benim nazarımda :P hani sony qrio bir doğa harikası ya da ne bilim çinli bir üreticinin saçmalamısı mı?  aman neyse…

asimo

sonra gittik bişi de yoktu.. otomobil uçar gider.. felan filan… bi ton fotoğraf çektim.  bakılsın görülsün diye :)

Bir Cevap Yazın

