Medyatik…

eğlenceli başlık oldu değil mi? :) hiç kaygısını gütmediğim bir şey, zaten yazımın konusu da aslında bu değil. bu değil ama touch istanbul dergisi şubat 2011 sayısının ayın blogu köşesinde benle yaptığı röportaja yer verdi. ilgileri için tekrar teşekkür ederim.

alt

daha önce de yeni rakı’nın istanbul’u fotoğraflamış ve blogunda yazısını yazmış bloggerların fotoğraflarının sergilendiği festivalimsi sergide de yer almıştım, çektiğim bir fotoğraf dergi kapağı olmuş ve bir yazarın kitap tanıtımında kullanacağı fotoğraflarını çekmiştim :) e güzel şeyler bunlar, tanınmak bilinmek iyi… iddiam yok, sevenler sayanlar değer verenler sağolsunlar. ben hobimi icra ediyorum, görüp beğenenler varsa ne mutlu bana…

Bir Cevap Yazın

