Sevgili günlük…

uzunsüredir birşeyler yazmamak ne garip, gerçi bundan daha uzun süredir blogumu yalnız bıraktığım olmuştu tabii.. yazmış olmak için yazmayı hiç sevmem.

yine fotoğraf çektim, memleketime gittim geldim ve bir sürü şey oldu tabii.. ancak sanırım ileride olacak şeyler buraya yazmayı atladığım şeylerin önemini ya da yazılabilrliğini daha var olmadan gölgeleyebiliyor… bir macera başlıyor… ama önce o gölgeden sıyrılan birkaç foto ve küçük bir iki an…
fisherman

memleket, yani bizim salaklar şehri, yine oraya gittiğime hayıflanmama neden oldu. havası hiç olmadığı kadar isli ve pusluydu… tıpkı güzelliğini saklıyor ve hatta bir nevii aptallık ediyor gibiydi.. ama yine de burada bulunmaktan ve istanbuldan bir iki günlüğüne uzaklaşmaktan memnundum. bu kısa süre güzel şehir giresun’a salaklar şehri yakıştırmamı kazandıran insanlarla olan muhatap süremi azaltmıştı…

houses

soğuğa ve bu temiz doğaya yakışmayacak kadar kirlenmiş bir havası vardı…

salaklar şehrine sıkışmış bir kaç insanı gördüm. kendini ebru sanatına vurmuş ve gerçek giresunlu bir arkadaşıma rastladım.

hoca

kendince takılıyordu işte. başka ne yapabilir ki… bir kaç videosunu çektim ama henüz montajını tamamlayamadım.. ozman yeni bir yazıyla linklerim buraya…

böyleyken böyle sevgili günlük.. eee daha daha nassın anlat bakalım ;)

Bir Cevap Yazın

