istanbul autoshow 2012

gittim, gezdim, gördüm… aslında gezdim ama göremedim, çünkü çok kalabalıktı. bebek arabasıyla çocuğunu bir milyon kişinin ve otomobilllerin arasında gezdiren mi istersin yoksa hemen her arabanın önünde durup ya da kaputuna oturup poz veren 3’er 5’er tane yurdum insanı mı? hepsi var dı çok şükür ;) e doğal, adam ömründe yakından göremeyeceği bir çok arabayı, hayal edemeyeceği kavram ya da serii üretim otomobili görmeye geliyor… tabii otomobilleri sunan modelleri de. herşeye, aç ve hiç doymayacak kardeşler ve arkadaşlar, tüm gayretleriyle otomobilleri bedenleriyle siliyordu mübarekler… şöyle açılalım, hem biz hem de başkaları görsün, zaten uzaktan bakınca anlayabileceğin bir model bu mıncıklayarak değil, demiyorlar sağolsunlar ;)

ben de bu milyon kafa, kıç ve göbeğin arasından bir iki kare yakalamaya çalıştım.

mümkünse hafta içi görülmeye gidilsin diye de uyarırım buradan…

Bir Cevap Yazın

