Amatörün lensi

fotoğraf çekmeye başladım başlayalı, işin önce tekniğini öğrenmek yerine keyfine varmayı seçtim. o söylenilen amatör ruhu korumak bu olsa gerek. bu teknik bir iş değil bence. evet bir tekniği var ama zevkin kaynağı teknik değil… başka bir şey.

zaten oldum olası orasını böyle yap şurasını şurdan yap diyenelere pek aldırış etmedim. hiç bir forumu ya da teknik magazini takip etmedim. çünkü kendi isteğim ve sanıyorum yeteneğim bana yetti…

hah işte bu amatörlüğümün verdiği merak ile acaba çeşitli lensleri melezlesem nasıl olur diye merak etmekteydim ki, bu yazıyı yazmadan yarım saat önce birşeyler denedim :)

neyle neyi melezleştirdiğimi sonra anlatırım ama sonuçlar bence eğlenceli oldu :)

önce lensi göstereyim, elemanımız bu:

_MG_7679-1

ve makineye monte hali de bu:

_MG_7671-1elde etmeye çalıştığım biraz geniş açılı biraz da dar odaklı bir lensti. dediğim gibi bence eğlenceli sonuçlar verdi, tıpkı 1900’lerin başlarındaki makinalarla çekilmiş gibi fotoğraflar elde ettim sanki, işte bir kaç örnek:

_MG_9099

_MG_9089-1 _MG_9085-1

_MG_7686-1

_MG_9080-1

işte böyle, eğlenceye devam ;)

Bir Yanıt Bırakın

