İftarlık Gazoz

Bence fizik profesörleri bizi kandırıyorlar.

Yok efendim neymiş, evrenin toplam kütlesine ekstradan birşey katılamazmış, yok neymiş zamanda yolculuk fiilen başarılamazmış felan filan.

Zamanda yolculuk diye bişey var olmasaydı bence bu film yapılamazdı.

Ekipcek atlayıp makinaya gitmişler ve tam da o yıllarda çekip dönem filmini gelmişler. Bence başka açıklaması yok.

İftarlık-Gazoz.jpg

Zaten Cem Yılmaz zengin, vermiştir parası neyse yaptırmıştır bir makine. Eminim. Levent sanayiide uzay gemisi yaptırmış adam, bunu mu yaptıramıcak? pieh!

Hayır herşeyi geçtim, filmin sonunu niye sol kroşeden çakıp, aparkatla bitirdiler onu anlamadım. Seyirci dayak yemişe döndü.

Benim gibi duygusuz bir robotu bile neredeyse ağlayacak hale getirdi. Sağımda solumda oturan yaşlı teyzeleri düşünün siz artık.

Son zamanlarda izlediğim istisnasız en iyi Türk Filmi.

Önerim, bu filme gidin. Gidebiliyorsanız en pahalı seansına gidin ki hakettiklerini kazansınlar. Hatta 90’lı, 2000’li kuşağın izlemesini özellikle isterim.

iki kere gidin diyemiyorum, çünkü böyle bir duygu yoğunluğunu normal insan kaldıramayabilir.

( bende sorun yok ben izlerim, izlicem de )

Son sözüm şudur ki bu film hakkında;

İftarlık Gazoz eğer bir tablo olsaydı; onu duvarıma asıp yıllarca sergiler, sonunda da bir müzeye hediye edilmesini sağlardım.

Bir Cevap Yazın

