Tematik Bir Blog

Başlarda seyrek olmak üzere 2004 yılından beri blog yazıyorum, sosyalmekan isminde 2007’den bu yana da neredeyse aralıksız, kafama esen hemen her konu hakkında yazmayı sürdürüyorum. Hep tekrar ediyorum, bence blog yazmak bir iş değil. Belki bir disiplin ya da terapi aracı :) bilmiyorum sadece hoş bir uğraş işte.

WordPress’e uygulanan saçma yasaklardan önce yoğun bir okuyucu trafiğine sahipken, gittikçe derinleşen darbeleriyle internete vurulan tırpanlar yüzünden zaman zaman hiç okuyucusu olmayan bu blogum sanıyorum ben varolduğum sürece sürecek. Çünkü bu blogu en başta kendim ve yazdıklarım sayesinde kendine birşeyler katması muhtemel olası okuyucular için yazıyorum. Hepsi bu.

Ama…

Bir süredir tumblr platformu altında tematik bir blog da yürütüyorum. Artık yavaş yavaş olgunlaşmaya ve içeriği birikmeye başladı.

Belirlediğim tema ise, Retro fütürizm. ( o da ne? diyen olursa: https://tr.wikipedia.org/wiki/Retrof%C3%BCt%C3%BCrizm ve http://onedio.com/haber/retro-futurizm-450600)

Çocukluğumdan beridir bilim-kurgunun en çok hoşuma giden koludur retro futurizm.

Ayrıca Steam punk, cyber punk gibi kavramlar da bana ap ayrı bir lezzet sunar.

İşte yoğunlukla bu temaları kapsayan blogum: Retro Futurist Yazılar‘ı sizlere http://retrofuturistblog.tumblr.com/ adresinde sunmaktan esenlik duyuyorum :) evet TRT izlenebilecek kıvamdayken ve tek kanalken onu izleyerek büyüyenlerdenim!

Screen Shot 2016-05-19 at 22.09.17

Sosyalmekan’dan daha hızlı güncellenmeye devam edeceğine emin gibiyim, bana öyle geliyor çünkü. Facebook sayfası da var :) https://www.facebook.com/retrofuturistblog/

Orada da görüşmek üzere. Neşeli okumalar.

Bir Cevap Yazın

