FireFox Sembolü Yoksa Bir Tilki Değil mi?


dünya’da ki en iyi ve en yaygın internet tarayıcılarından firefox‘un ( ateş tilkisi ) sembolünde dünya’yı saran hayvan bir tilki değilde nadir bulunan bir panda türü olamaz mı?…


FireFox Sembolü Yoksa Bir Tilki Değil mi?” üzerine 5 yorum

  1. bab aklım karıştı şimdi hepten nerden bulup buluşturup bizi şaşartmaya devam ediyorsun hiç anlamam. kaynak göster dicem ama ya … den uyduruyorsan yandık valla ben korkarım abi :P

  2. sevgili arkadaşım umut, elbette enteresan bir haber ve bu bir varsayım… eğer renk körü değil ve zihinsel bir özre sahip olup şekilleri algılamıyor değil isen firefox tarayıcısında ki hayvanın bir tilki olduğunu görürsün ;) ancak bu çok nadir bir bulunan panda türünün görüntüsünün semboldeki hayvana tilkiden daha çok benzediğini görüyor olmalısın ki bu da savımı destekliyor ;) ancak tabiki bu bir sav olduğu için iddia ya da dikte etmedim, eğer dikte etseydim …den uydurmuş olurdum.. ancak savımı da desteklemek için koyduğum resimlerin linki ve panda hayvanı hakkında bilgi içren kaynağıda belirttim ;) internete girip bu sayfaya kadar ulaşabilmiş birisi nasıl olupta o linkleri göremeyip kaynaksız olduğunu söyler anlayamıyorum, yoksa sen …den mi girdin internete ;)

  3. Firefox’un bence sembolündeki şey, bir şey. Tam olarak şöyle açıklayabilirim; gerekli olan her ne ise sembolündeki kıvrımlarından da anlaşılacağı üzere o bir tilki, evet, tam olarak söylemek istediğim ve sizin tam olarak anlayabileceğiniz şey bu, evet bu.

Yorum bırakın